понедељак, 30. јун 2014.

TOZOVAC ZA KURIR: Srbiju nijedno zlo ne može da promaši

Legendarni pevac narodne muzike Predrag Živkovic Tozovac kaže da se mnogo napatio u životu. On otkriva da slava nije sve u životu i da cesto zaplace jer mu nedostaju otac i rodaci koji su poginuli u ratu. Ovaj umetnik istice da u karijeri više ništa ne planira, vec pušta da sve ide svojim tokom.


- Krunisao sam karijeru i koncert cu napraviti na jesen. Samo mi je žao što sam snimio cetiri pesme koje narod voli, a ne puštaju ih cesto. Razgovaracu sa Sašom Popovicem jer sam ih snimio za „Grand“.


Kako ste doživeli katastrofalne poplave koje su zadesile Srbiju?
- U Obrenovcu imam blisku porodicu i s njima sam u kontaktu jer želim da im pomognem. Izuzetno mi je žao celokupne situacije zbog poplava jer je to nepogoda za dve-tri godine, a ne za samo jedan dan. Uvek se vracam na pitanje: „Ima li neko zlo koje može da promaši Srbiju?“ Uz Božju pomoc, izguracemo i ovo.


Ja sam dete rata i, koliko najviše može da se strada, moja porodica je stradala. Otac, ujak, teca i drugi su streljani. Trinaest godina bio sam samac u Beogradu, tako da sam od onih koji ne bi voleli ponovo da pate. Bez obzira što sam Tozovac i što sam uspeo s pevanjem i popularnošcu, privatno sam valjda sebe prikazao u svojoj knjizi pesama. Pomagao sam, pomažem i pomagacu svakome, dok god sam živ.


Mislite li da su neke vaše kolege koje su nosile pomoc ugroženima koristile poplave za sopstvenu reklamu?
- Bilo je cak jedne uvredljive recenice da mi pevamo besplatno i pravimo reklamu, a naš narod nema para. Ispada da mi uzimamo pare iz džepa našem siromašnom narodu. To je recenica puna bezdušja. A mi što pevamo besplatno, gde smo? Ništa nije besplatno. Niko nije prisiljen da dode na te koncerte. Pomoc nije za diskusiju.


Cime biste se bavili da niste pevac?
- Da nisam pevac, bio bih harmonikaš.
 Žao mi je što sam snimio cetiri pesme koje narod voli, a ne puštaju ih cesto Pratite Sport na Facebooku i Twitteru


This post was made using the Auto Blogging Software from WebMagnates.org This line will not appear when posts are made after activating the software to full version.

0 comments:

Постави коментар

adf 300x250

Архива чланака

facebook like

Socijalni STANOVI U NISU NIJE CENA OD 350 EURA POGLEDAJTE

Postovani mozda je za vas like stranice mala stvar, ali nama puno znaci HVALA!!!!

facbook like

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes |