субота, 28. јун 2014.

Tornado zbrisao selo Šopić za tri minuta

 Nezapamceno nevreme pogodilo je danas oko sedam sati selo Šopic kod Lazarevca. Za samo tri minuta, tornado je oduvao krovove sa svih stotinjak kuca u ovom mestu, pišu beogradski mediji.


Snažan vetar odneo je citave krovove sa domova, a najstariji meštani kažu da ne pamte da se nešto ovako dogodilo u njihovom kraju, piše "Alo".


Uplakanu i nemocnu, sedamdesetogodišnja Lenku Pavlovic novinar beogradskog lista ispred doma na koji se srušilo stablo jasena.


''Sine, nema ko da mi pomogne. Ja sam ovde sama, a jasen mi je uništio potpuno kucu. Polomljeni su mi prozori, voda mi je pokvasila sve stvari, ne znam gde cu nocas da spavam'', prica kroz suze baka za "Alo".


This post was made using the Auto Blogging Software from WebMagnates.org This line will not appear when posts are made after activating the software to full version.

0 comments:

Постави коментар

adf 300x250

Архива чланака

facebook like

Socijalni STANOVI U NISU NIJE CENA OD 350 EURA POGLEDAJTE

Postovani mozda je za vas like stranice mala stvar, ali nama puno znaci HVALA!!!!

facbook like

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes |