понедељак, 30. јун 2014.

SUNČALA SE NA PROZORU: Gola Austrijanka izazvala sudar!

BEC - Žena koja se gola suncala vireci do pola sa svog prozora, izazvala je sudar u Becu.


Austrijanku cije su noge virile kroz okno prozora na trecem spratu zgrade, slikao je student Gregori Šakaki.


"Kada sam je video, mislio sam da me je udarila sunacanica", kaže Šakaki.


Motociklista Mihajl Kinast kaže da je vozio kada je ispred njega došlo do cukanja dva automobila jer su šoferi prestali da gledaju put jer su se zablenuli u mladu golu ženu na prozoru.


"Cuo sam kako je vozac iz udarenog automobila pitao vozaca iz kola koja su ga udarila "Gledaš li gde voziš?", na šta mu je ovaj odgovorio "Oprosti omela mi je pažnju", pokazujuci na prozor. Usledio je odgovor "A, razumem te u potpunosti"", ispricao je Kinast.


This post was made using the Auto Blogging Software from WebMagnates.org This line will not appear when posts are made after activating the software to full version.

0 comments:

Постави коментар

adf 300x250

Архива чланака

facebook like

Socijalni STANOVI U NISU NIJE CENA OD 350 EURA POGLEDAJTE

Postovani mozda je za vas like stranice mala stvar, ali nama puno znaci HVALA!!!!

facbook like

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes |