субота, 25. април 2015.

Dačić: I ja sam institucija, i mene su napadali

 A o meni niste brinuli kada su vodili hajku, priseca se Ivica

Na konstataciju da je Jankovic institucija zaštitnika gradana, Dacic je rekao "i ja sam institucija, ja sam ministar spoljnih poslova".

- Nije Saša Jankovic jedini protiv koga se vodila negativna kampanja, i ja sam jedan od primera, pa nisam video toliku zabrinutost zbog toga - rekao je Dacic novinarima.

- Nemojte da se setimo toga kad dode pred vašu kapiju - rekao je on.

Dacic je napomenuo da ne postoji nezavisna državna institucija i dodao da je Jankovic nezavistan organ, izabran zahvaljujuci glasovima parlamentarne vecine.

- I zaštitnik gradana treba da ima zaštitu, kao i svaki drugi covek - rekao je Dacic.

- Svi zajedno treba da budemo deo procesa izgradnje jednog modernog društva - dodao je on.

Povodom jucerašnjeg saopštenja Misije OEBS u Srbiji koja je izrazila zabrinutost zbog kampanje koja se vodi protiv Jankovica, Dacic je rekao da je ono izdato bez konsultacija sa Srbijom kao predsedavajucom OEBS, uprkos tome što postoji dobra saradnja sa Misijom. Dacic je dodao da Misija OEBS nema obavezu da traži dozvolu za objavljivanje odredenih saopštenja, ali je napomenuo da Misija nije "sudija, vec partner u reformama u našem društvu".

- Niko nije bezgrešan. Možda smo i mi pogrešili, možda i Saša Jankovic, možda mediji ili bilo ko drugi - rekao je Dacic napominjuci da je važno da se tom pitanju pride proaktivno, kako se "od svega ne bi pravio spektakl".

Na pitanje novinara da li je bilo reakcije medunarodne zajednice na hajku protiv Jankovica, on je rekao da nije kao i da niko iz OEBS nije reagovao na sinocnje saopštenje.

0 comments:

Постави коментар

adf 300x250

Архива чланака

facebook like

Socijalni STANOVI U NISU NIJE CENA OD 350 EURA POGLEDAJTE

Postovani mozda je za vas like stranice mala stvar, ali nama puno znaci HVALA!!!!

facbook like

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes |