среда, 29. април 2015.

Gašić u Tužilaštvu zbog pada helikoptera

 Da se osecao odgovornim, dao bi ostavku: Bratislav Gašic

Gašic je u intervjuu za "Naše novine" rekao da u radu komisija koje su istraživale nesrecu nije ucestvovao i da je za izveštaj obdukcionog nalaza saznao 10 dana posle nacelnika Generalštaba VS, generala Ljubiše Dikovica.

- General Dikovc saznao je za rezultate tog nalaza 10 dana pre mene. To vam pokazuje koliko sam se držao po strani i koliko sam puštao struku da objektivno završi istragu... Inzenadio sam se kada sam saznao za obdukcioni nalaz. Pre svega, jer su Mehic, Ðukaric, Drajic i Miladinovic heroji koji su nebrojano pua spasili živote naših sugradana. Zbog toga se tu postavlja pitanje o odgovornosti, koju utvrdujemo kroz disciplinski izveštaj - kaže Gašic.

Ministar je rekao da se posle nesrece preispitivao da li je na bilo koji nacin doveo do pada helikoptera.

- Da sam imao bilo kakvu sumnju u ispravnost odluke ili da sam na bilo koji nacin prekršio proceduru, istog trenutka bih podneo ostavku premijeru Aleksandru Vucicu. U to nemojte da sumnjate - naglasio je ministar odbrane.

On je još istakao da je neverovatno da se to što se on i drugi akteri nisu oglašavali u predistražnom postupku u javnosti protumacilo kao njihova želja da nešto sakriju, a ne kao obaveza da poštuju zakon i ne uticu na istražni postupak.

Gašic je na pitanje oko cega se najviše ne slaže sa Dikovicem odgovorio da izmedu njih dvojice nema suštinskih neslaganja.

- Suštinsko neslaganje ne postoji, vec samo ono koje se odnosi na tempo modernizacije Vojske. Kao ministar, tvrdim da možemo još brže do boljih rezultata i do unapredivanja funkcionisanja Vojske - rekao je, izmedu ostalog, Gašic.

0 comments:

Постави коментар

adf 300x250

Архива чланака

facebook like

Socijalni STANOVI U NISU NIJE CENA OD 350 EURA POGLEDAJTE

Postovani mozda je za vas like stranice mala stvar, ali nama puno znaci HVALA!!!!

facbook like

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes |