Više od godinu dana, veliki broj oglašivaca i administratora Facebook stranica imali su ogromnu korist od velikog prometa na njihovim stranicama koji je funkcionisao putem društvenih mreža.
Ipak, iz uprave Facebooka je saopšteno da je proces uvodenja tri velike promene vec poceo, a rezultat ce se manifestovati u znacajnom padu poseta stranica, prenosi Business Insider.
"Želimo vas obavestiti o promeni koja ce uticati na oglašivace i medije", kazao je Maks Eulenstein, produkt menadžer Facebooka.
Ovo su tri promene koje se uvode:
- Korisnici Facebooka ce moci videti više od jednog posta sa istog izvora na naslovnoj. Predašnji algoritam to nije dozvoljavao.
- Facebook ce prioritizirati sadržaj naslovnice. "Druga izmena ce osigurati da sadržaj koji objavljuju vaši prijatelji bude pozicioniran više na naslovnici", saopšteno je.
- Postovi koje su vaši prijatelji komentarisali ili "lajkovali" ce biti sakriveni. Ovo ce posebno pogoditi reach stranica. "Price koje objavite ce se pojaviti na naslovnoj pozicionirane jako nisko ili nikako", stoji u saopštenju sa Facebooka.
0 comments:
Постави коментар