недеља, 26. април 2015.

ANDREJA PEJIĆ: Svi su mi govorili da ne menjam pol!

Andreja Pejic (23), prvi transrodni model na svetu, otkrila je da su joj svi agenti savetovali da ne menja pol i da ce tako mnogo izgubiti.  


"Svi agenti su mi govorili da ne menjam pol i da više necu biti posebna i da cu izgubiti ono po cemu sam specijalna. Tvrdili su da više necu biti interesantna dizajnerima, jer ima toliko lepih devojaka“, rekla je Andreja i otkrila zbog cega je, ipak, otišla na operaciju promene pola.


"Htela sam svima da pokažem da moj život nije igra i da se nisam iz hira oblacila kao žena", rekla je manekenka.


Otkrila je i da je razmišljala o tome da se deklariše kao homoseksualac pre promene pola


"Ni to mi nije odgovaralo. Društvo mi nije reklo da mogu da postanem transseksualac", otkrila je.


Andreja, koja je rodena kao muškarac u Tuzli, odakle je sa majkom i bratom zbog ratnih dešavanja prešao prvo u Srbiju, a potom i u Australiju, promenila je pol prošle godine. Pre promene pola ona je napravila zapažen uspeh kao androgeni model u modnoj industriji. Andreju je otkrio cuveni francuski dizajner Žan Pol Gotije.

Pratite Sport na Facebooku i Twitteru

0 comments:

Постави коментар

adf 300x250

Архива чланака

facebook like

Socijalni STANOVI U NISU NIJE CENA OD 350 EURA POGLEDAJTE

Postovani mozda je za vas like stranice mala stvar, ali nama puno znaci HVALA!!!!

facbook like

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes |