петак, 22. мај 2015.

OČAJNA ŽENA TRAŽI SAVET: Imam 50 godina i još sam nevina. Šta da radim?

Roan Piling, kolumnistkinja britanskog Dejli mejla, koja se bavi pitanjima o seksu i vezama, primila je jedno od najneobicnijih pitanja do sada.


"Uspela sam da napunim 50 godina, a da nikada nisam imala seks. Muškarci me privlace, i nekima sam se i ja svidala, ali nikada nisam otišla dalje od ljubljenja. Vodila sam ispunjen život, ali mi je žao što sam propustila fizicku strast. Da li da dignem ruke od nade da cu ikada izgubiti nevinost?', upitala ju je neimenovana žena.


Iznenadena Roan, koja je kolumne o seksu pisala i za niz drugih britanskih medija, odgovorila joj je sledece:


"Mnoge žene mogu se povezati sa tim što ste sad rekli. Zašto? Zato jer je gubljenje nevinosti teško u bilo kojoj dobi. Retke se osobe ne boje nepoznatog. Previše se polaže na razliku izmedu seksualnog iskustva i neiskustva, kao da je erotska mudrost smesta poklonjena onima koji izgube nevinost. Istina je da je potrebno odredeno vreme da se vecina ljudi oseca sigurno. U mom iskustvu, ono što podstice samopouzdanje je kada nas partner voli. Ali treba vremena da se nade takva povezanost", napisala je Roan.


"Ono što želim reci: Nemojte misliti na godine. Mnoge žene kažu da im je najbolji seks u pedesetim godinama, zato zašto onda ne bi poceli baš kada je najbolje?", savet je kolumnistkinje.
 "Inspiriše  volja mojih sredovecnih prijatelja za upuštanje u nove avanture, bile one uspon na Alpe ili ucenje plesanja tanga. Pre neki dan, upoznala sam ženu koja se udala po prvi put u 72. godini. Sve što moraš da uciniš jeste da odluciš šta želiš, a zatim se odvažiš i upustiš na potragu za tim. Internet portali za spajanje parova to mogu da ti olakšaju. Niste prva 50-godišnja devica i pronaci cete muškarca. Utešno je kada ste zajedno naivni. Takoder, razmislite želite li stvarno seks ili samo osecate da bi ga trebali. Sasvim je moguce imati vezu koja ne ukljucuje seks ako je bliskost vaš pravi cilj. Ako ste otvoreni za nova iskustva, život ce vam biti obogacen bez obzira na seksualni ishod', stoji još u odgovoru Roan Piling nevinoj 50-godišnjakinji.

(jutarnji.hr)

Pratite Sport na Facebooku i Twitteru

0 comments:

Постави коментар

adf 300x250

Архива чланака

facebook like

Socijalni STANOVI U NISU NIJE CENA OD 350 EURA POGLEDAJTE

Postovani mozda je za vas like stranice mala stvar, ali nama puno znaci HVALA!!!!

facbook like

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes |