недеља, 24. мај 2015.

Bojana Stamenov: Končita bi ubila za moj glas

Bojana Stamenov, koja na ovogodišnjem Evrosongu u Becu predstavlja Srbiju, opcinila je sve, pa i domacicu ove prestižne muzicke manifestacije!

Iako je na Fejsbuku bila meta albanskog vandalizma, naša predstavnica se ne obazire na primitivne komentare i oduševljena je kolicinom podrške koju joj, s druge strane, pružaju fanovi putem društvenih mreža.

Medutim, Stamenovljeva je najponosnija na to što ju je Koncita Vurst okarakterisala kao glavnog favorita i što joj je pozavidela na glasu.
- Iako imamo istog tekstopisca, Koncita i ja smo se tek pre nekoliko dana upoznale. Rekla mi je: „Bojana, ja bih ubila samo da imam glas kao ti“. Imponuje mi što je javno rekla da sam jedan od favorita ove Evrovizije, i to nije mala stvar. Ona me je opcinila, jednostavno ne možete da ne gledate u nju! Toliku harizmu i Iks faktor ima - navela je Bojana o prošlogodišnjoj pobednici Evrovizije.Tokom priprema za polufinale predstavnica Srbije bila je više nego raspoložena, što i ne treba da cudi buduci da je na generalnoj probi pobrala brojne simpatije i ovacije.

Finalni proizvod

- Svi su komentarisali posle mog nastupa da smo dobili najjaci aplauz od svih izvodaca, što mi zaista imponuje. To je samo pokazatelj koliko se ljudima dopala pesma „Beauty never lies“. Iako je bilo onih koji su komentarisali da nismo baš na evrovizijskom nivou, ja sam ih smirivala i govorila da sacekaju finalni proizvod. Kada su videli nastup, ostali su oduševljeni i to je moja pobeda.

Pobednicki duh

Pored toga što mnogi nisu verovali u njen nastup na Evroviziji, Bojanu nije napuštao pobednicki i vedar duh. Ona istice da Srbija ima najpozitivniju delegaciju.
- Mi se samo smejemo. Gde god da krenemo, ne možemo da prodemo nezapaženo. Ljudi vole vedre i neposredne osobe. Rekla sam sestri da smo bili najsporiji na crvenom tepihu, ne zbog moje (ne)kondicije nego zato što su nas svi zaustavljali da pevaju i da se slikaju sa nama - zakljucuje Bojana.

Dugine boje
SRPSKA PESMA - GEJ HIMNA

Pesma „Beauty never lies“ proglašena je za nezvanicnu gej himnu. Cak je jedan momak na crvenom tepihu dobacio da ti je zahvalan što je nakon tvoje pesme konacno priznao svoje seksualno opredeljenje.
- To što na bini nastupam sa zastavama duginih boja ne mora da znaci da se „drugaciji“ odnosi samo na gej populaciju. Pesma govori o svim ljudima koji su drugaciji da ne treba da se stide toga.

Pratite Sport na Facebooku i Twitteru

0 comments:

Постави коментар

adf 300x250

Архива чланака

facebook like

Socijalni STANOVI U NISU NIJE CENA OD 350 EURA POGLEDAJTE

Postovani mozda je za vas like stranice mala stvar, ali nama puno znaci HVALA!!!!

facbook like

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes |