недеља, 24. мај 2015.

DEVICA U 29. GODINI: 8 stvari koje morate znati ukoliko ne želite seks pre braka

Mnogo prašine se diže kada se radi o gubitku nevinosti i stupanju u seksualne odnose. Kada je pravi trenutak i treba li cekati pravu osobu?


Prema poslednjim istraživanjima, vecina mladih u prvi polni odnos stupa oko 17. godine. Možda je baš zato prica ove devojke (29) posebna; ona je odlucila da ceka brak.


Zašto je donela takvu odluku i šta porucuje devojkama koje razmišljaju kao ona, procitajte u nastavku:


- Odlucila sam da "cekam brak" jer tako želim, a ne zato što su mi u crkvi tako govorili


- Vernica sam, ali ovakvu sam odluku donela iz licnih razloga i uverenja, a ne zato što mi je neko drugi govorio da je to ispravno. Smatram da ce zbog ovoga moj brak jednog dana biti kvalitetniji i bolji.


- To nije najvažnija stvar u vezi sa mnom


Shvatam da je velika stvar ako u današnje vreme nemaš seks dok svi tvoji vršnjaci to rade. Ali moj celokupni identitet ne pociva na cinjenici da sam devica, kao ni u "single" statusu. Želim da me drugi doživljavaju kao ljudsko bice s mnogo kvaliteta, a ne etiketiraju na temelju mojih pogleda na seksualnost.


- Odlucila sam da necu da stupam u polne odnose do braka, ali to ne znaci da ne osecam seksualnu želju
Baš kao i svi ljudi, i ja osecam seksualnu želju. Cekati je teško, ali nije nemoguce. Cinjenica da uspevam da se oduprem fizickoj želji cini me snažnijom i sada znam da puno toga u svom životu mogu kontrolisati.


- To što sam odlucila da budem devica do braka ne znaci da sam lezbijka
Ali hvala na pitanju.


- Devojke, ako ste i vi odlucile isto, budite sigurne da postoje decaci koji razmišljaju na isti nacin ili ce barem poštovati vaš odabir.


Ponekad je obeshrabrujuce cuti mnoge momke koji komentarišu kako nikada ne bi mogli da budu s devojkom koja  ne želi seks (što je potpuno u redu jer je to njihov izbor), ali uveravam vas da postoje oni koji ce vam se diviti i poštovati vas zbog vašeg odabira.


- Smatram da me moja odluka poštedela mnogo patnje i boli
Buduci da sam do sada bila u vezama gde nisam ostvarivala takvu fizicku prisnost, bilo je mnogo lakše okrenuti se i otici i nastaviti dalje. Mislim da bi mi prekidi puno teže "pali" da sam doživela posebnu vrstu intimnosti.


- Izražavanje sopstvene seksualnosti ne dogada se samo za vreme seksualnog cina


- Seksualnost je deo prirode svakog bica i ne mislim da je moja potisnuta zbog odluke da nemam seks. Ja je izražavam kroz poštovanje i prihvatanje sopstvenog tela, kroz ples i odnose s ljudima oko mene.


- Ponosna sam na svoju odluku
Iako se mnogi filmovi i serije sprdaju na racun odraslih ljudi koji nisu stupili u polne odnose, ja sam sigurna u svoj izbor. Moji prijatelji i porodica me podržavaju i vole bez obzira ne sve. Verujte mi, biti 29-godišnja devica nije tako strašno.

(Popsugar.com) Pratite Sport na Facebooku i Twitteru

0 comments:

Постави коментар

adf 300x250

Архива чланака

facebook like

Socijalni STANOVI U NISU NIJE CENA OD 350 EURA POGLEDAJTE

Postovani mozda je za vas like stranice mala stvar, ali nama puno znaci HVALA!!!!

facbook like

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes |