петак, 25. јул 2014.

ODVAŽNO: Hrabri radnik uhvatio lopova

LESKOVAC - Bratislav Backo Pavlovic, radnik agencije za obezbedenje, uhvatio je preksinoc N. S. (26), koji je u centru Leskovca opljackao zlataru „Gold“.
Ljubica Dimitrijevic, vlasnice zlatare, rekla je da je lopov kamenom razbio staklo i iz izloga odneo zlatne lancice i narukvice.


Razbio izlog


- Sve se dogodilo velikom brzinom. U momentu kad je razbojnik razbio izlog, ja sam bila u radnji s prodavacicom i još nekoliko mušterija. Prethodno sam videla tog mladica, koji se maltene teturao. Prišao je izlogu i bacio kamen, a potom poceo brzo da sakuplja nakit iz izloga. Kada je uzeo sve što je mogao da dohvati, dao se u bekstvo - ispricala je Dimitrijeviceva.
Sve to je primetio Pavlovic, cija je firma u komšiluku.


Jurio ga motorom


- Bio sam u blizini zlatare, u razgovoru s nekoliko prijatelja. Iznenada sam cuo lomljavu koja je dolazila iz pravca zlatare i odmah sam shvatio o cemu je rec. Ne oklevajuci ni sekund, upalio sam motor i krenuo u poteru za lopovom. Nije mi trebalo mnogo, našao sam ga u susednoj ulici. Odmah sam pozvao policiju i zadržao ga do dolaska patrole, a onda sam mu uzeo zlato i vratio ga vlasnici zlatare - ispricao je za Kurir radnik obezbedenja Bratislav Pavlovic.


(A. D.)

0 comments:

Постави коментар

adf 300x250

Архива чланака

facebook like

Socijalni STANOVI U NISU NIJE CENA OD 350 EURA POGLEDAJTE

Postovani mozda je za vas like stranice mala stvar, ali nama puno znaci HVALA!!!!

facbook like

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes |