субота, 28. март 2015.

POMAHNITALI LJUBOMORNI MUŽ: Zalepio ženi vaginu super lepkom jer je mislio da ga vara

Ljubomorni muž koji je mislio da njegova žena ima aferu odlucio je da se osveti - stavljenjem super lepka na njenu vaginu.


On je postao opsednut idejom da njegova 40-godišnja supruga ima seksualni odnos sa njenim ujakom nakon što ju je jednog dana dovezao kuci.


Zakljucao je u spavacu sobu i naterao da se skine preteci da ce joj odseci glavu macetom koju je držao u ruci. Izbezumljena žena je ispricala:


- Pre ovog incidenta pokušao je da mi odsece ruku, tako da sam bila preplašena. Naredio mi je da legnem na krevet i raširim noge, zatim je izvadio super lepak iz džepa i stavio ga u moju vaginu, ispricala je uplakana žena i nastavila:

Ilustracija foto Profimedia
- Suze su mi tekle niz lice i molila sam ga da prestane, ali njega nije bilo briga. Ne znam nijednog coveka koji voli svoju ženu da bi joj tako nešto uradio.

Žena je kasnije pokušala da ukloni lepak, ali je sada u ožiljcima za ceo život, nece više moci da ima seks i trpi užasne bolove. Dodala je da želi da vidi svog muža u zatvoru, ali se plaši da ce se vratiti po nju.


- Želela sam da podnesem tužbu, ali on je pobegao i nije viden još od incidenta. Uplašena sam i mislim da bi mogao da se vrati da mi odsece glavu u bilo koje vreme.


(Mirror.co.uk)

Pratite Sport na Facebooku i Twitteru

0 comments:

Постави коментар

adf 300x250

Архива чланака

facebook like

Socijalni STANOVI U NISU NIJE CENA OD 350 EURA POGLEDAJTE

Postovani mozda je za vas like stranice mala stvar, ali nama puno znaci HVALA!!!!

facbook like

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes |