субота, 28. март 2015.

Nagrada Milivoju Pavloviću za knjigu o Ćosiću

Akademija „Ivo Andric“  juce je dodelila nagrade Ljubivoju Ršumovicu,  Milivoju Pavlovicu, književniku i profesoru Fakulteta za kulturu i medije za knjigu „Ogledalo Dobrice Cosica“, i Radošu Bajicu.


Pavlovic je svoje delo napisao na osnovu razgovora s velikim piscem.
- Radio sam na knjizi 45 godina. Secam se, 1971. godine, imao sam priliku da uradim intervju s Cosicem, koji je u ovoj knjizi prvi put objavljen. U njoj ce citaoci moci da otkriju istine koje nisu mogle biti izrecene tada - rekao je profesor.

Priznanje... Ršumovic i Smiljanic
Ršumovic je primajuci nagradu od predsednika Akademije Radomira Smiljanica istakao:
- Pored veliko hvala, voleo bih da kažem da je moj stan poezija, a moja hrana ovako velika priznanja. Zbog njih ja mogu da doživim da mi pridu na ulici i pitaju: „Pesnice, kako pesme?“ Srecan sam što mogu da kažem da pesme idu i dalje.

(M. C.) Pratite Sport na Facebooku i Twitteru

0 comments:

Постави коментар

adf 300x250

Архива чланака

facebook like

Socijalni STANOVI U NISU NIJE CENA OD 350 EURA POGLEDAJTE

Postovani mozda je za vas like stranice mala stvar, ali nama puno znaci HVALA!!!!

facbook like

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes |