Železnice Srbije, koje važe za najveceg gubitaša medu javnim preduzecima, nemilice su trošile pare na službene automobile, hranu i telefoniranje, piše Politika. Dok se neki voze novi mercedesima, Srbi putuju i dalje dobrim starim "Dizelkama"
Cudno je da, prema tvrdnjama sadašnjeg direktora, pojedini vozaci u toku radnog vremena taksiraju službenim vozilima.
Za benzin i delove automobila prošle godine potrošeno je 153 miliona dinara.
Jedan dierektor u restoranima ovog javnog preduzeca potrošio je 100 miliona dinara. Mesecni racun za fiksne telefone iznosi cetiri miliona dinara, uprkos tome što postoji sistem da se unutar preduzeca besplatno telefonira.
Ovo je u poslovnim knjigama "pronašao” novi direktor Dragoljub Simonovic za nešto duže od mesec dana koliko je na celu "Železnica Srbije”.
"Službene automobile koriste pomocnici direktora, njihovi zamenici, šefovi kabineta, savetnici, sekretarice. Dao sam nalog da se nekim zaposlenima ukinu službeni automobili i da se 103 vozila daju na licitaciju i prodaju. Zapanjujuce je da pojedini vozaci u toku radnog vremena stave taksi tablice na služena kola i taksiraju, a neke automobile koriste ljudi koji uopšte nisu zaposleni u "Železnicama”. Utvrdeno je takode da su bez tendera radene popravke i nabavljani delovi i da nije bilo nikakve kontrole pri potrošnji goriva. Još nemam presek stanja za svih 170 automobila koji se koriste u sedištu preduzeca", kaže Simonovic.
Posted in: vesti,vesti online
Пошаљи ово имејлом
BlogThis!
Дели на Facebook-у
0 comments:
Постави коментар