среда, 20. фебруар 2013.

Klark izbacio Žigića iz tima

Srpski internacionalac i napadac Birmingema Nikola Žigic nece igrati za ekipu narednog vikenda u mecu Cempionšipa protiv Votforda, jer ga je menadžer Li Klark izbacio iz tima zbog "najveceg nezalaganja na treningu kojem je ikada prisustvovao".

Smorio na treningu - Nikola Žigic
Menadžer Birmingema od ranije se žalio Žigicevo nezalaganje i lenjost na treninzima, kao i loš stav koji prikazuje otkako nije u prvom timu. Klarku je izgleda sada "pao mrak na oci".
Dodatni bes u Klarku proizvela je cinjenica da bivši reprezentativac Srbije nedeljno zaraduje 50.000 funti u Birmingemu, zbog cega je jedan od najplacenijih u ekipi, i ne samo u ekipi vec i u celom Cempionšipu.
"Prisustvovao sam verovatno najgorem treningu jednog igraca u svojoj karijeri. Pripremali smo se za Votford i planirao sam da Žigic bude starter ali sam bio zgrožen njegovim ponašanjem i otišao sam besan u svlacionicu. Moram ovo da ispricam navijacima Birmingema pošto ce i mediji sigurno pisati o tome. Znam da je Nikola popularan medu fanovima, kao i da je izuzetno placen, ali on to mora da zaradi. A ono što je on cinio na treningu u cetvrtak, otkako sam sa 16 godina postao profesionalni fudbaler i otkako sam u ovom sportu uopšte, nikada nisam video. A to nije prvi put od Žigica! Da li je on besan što ne igra dovoljno ili je nešto drugo, ko zna. Da li to znaci da treba da dignete ruke od svega i ponašate se ovako kao on", upitao se Klark, a prenosi britanski "Gardijan".
Strateg Birmingema je naglasio da navijaci ocekuju više od Žigica, kao i klub.
"Ja sam iskren covek i moram da budem iskren sa svima. Treba li da popustim pred njegovim ponašanjem ili da imam stav kao menadžer, na šta imam pravo. Znam da sam doneo pravu odluku u vezi sa Nikolom i zato cu mirno spavati", rekao je Klark.
Žigic je do sada u samo devet navrata bio starter, a 13 puta je ulazio s klupe postigavši šest golova, cime je najbolji strelac ekipe.




0 comments:

Постави коментар

adf 300x250

Архива чланака

facebook like

Socijalni STANOVI U NISU NIJE CENA OD 350 EURA POGLEDAJTE

Postovani mozda je za vas like stranice mala stvar, ali nama puno znaci HVALA!!!!

facbook like

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes |