петак, 22. фебруар 2013.

Čavićeva akademija

U Skupštini Grada Kragujevca, a potom i u Sportskom centru Park, predstavljena je Akademija "Milorad Cavic".
Osnivac ovog plivackog kluba i jedna od legendi našeg sporta naglasio je da je ovo samo pocetak i da želi slicnu pricu da nastavi i u drugim gradovima u Srbiji:

"Na ideju nisam došao u prošloj godini, vec sam razmišljao o tome od pocetka medunarodne karijere 2000. S obzirom na to da sam se rodio i odrastao u južnoj Kaliforniji, došao sam u Srbiju sa drugacijom prošlošcu, iskustvom i filozofijom plivanja. Uslovi na koje sam ovde naišao nisu bili ni približni uslovima na Zapadu, ali sam našao blago koje oni nemaju - kulturu i ljubav prema sportu. Moje duboko uverenje je da nisu metode treninga, vec upravo kultura i ljubav prema sportu to što je omogucilo Srbiji da ima veliki broj elitnih svetskih sportista".

Prisutne su pozdravili i gradonacelnik Kragujevca Veroljub Stevanovic i Boris Radivojevic, direktor SC Park, u okviru kojeg ce se odvijati aktivnosti ovog kluba.

"Ovo je znacajan trenutak za kragujevacki sport, narocito za plivanje. Nije slucajno što je ovde sa nama jedan od najvecih sportista Srbije svih vremena. Ðak americke škole i veliki rekorder je u Kragujevcu kako bi saznanje preneo ne samo našoj deci, vec i trenerima koji ce kasnije stecena iskustva prenositi polaznicima. Rec je o dugorocnoj prici, našoj saradnji, koja je postavljena tako da traje", naglasio je Stevanovic.

0 comments:

Постави коментар

adf 300x250

Архива чланака

facebook like

Socijalni STANOVI U NISU NIJE CENA OD 350 EURA POGLEDAJTE

Postovani mozda je za vas like stranice mala stvar, ali nama puno znaci HVALA!!!!

facbook like

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes |