понедељак, 18. фебруар 2013.

Došao iz Vukovara da zaprosi devojku u Pioniru

 Da nije bilo romanticnog gesta na poluvremenu košarkaške utakmice koja se 13. februara odigrala u hali "Pionir", ovo bi bio još samo jedan mec. Medutim, zaljubljeni mladic iz Hrvatske, Radomir Palic došao je u Beograd da bi video svoju dragu i zaprosio je pred punom dvoranom. Radomir i Mirela ispraceni ovacijama delija sa terena
Mirela Treskavica (26) rodom je iz okoline Osijeka, a trenutno živi i radi u Beogradu i pojma nije imala šta joj se sprema na terenu.
"Mirela nije ni htela da ide na utakmicu jer je boleo stomak, ali ja sam je nagovorio, došao sam direktno iz Hrvatske. Kada su se sa razglasa culi naši brojevi na ulaznicama, mislila je da idemo da primimo poklone, koje je trebalo da nam uruce iz Zvezde. Kleknuo sam i imao sam ogromnu tremu dok ona nije rekla 'da', potom mi je prišao kapiten Igor Rakocevic i dvorana je zapevala 'Oženi je, oženi je'. Nemate pojma kako mi je laknulo", izjavio je 29-godišnji Radomir za "24 sata".
On je navijac Zvezde iz sela Trpinja kod Vukovara, živi i radi u Hrvatskoj. Konibariše i obraduje zemlju. Njegova izabranica je medicinska sestra u Domu zdravlja u Beogradu i vec juce je bila na poslu, iako prethodnu noc nije spavala od uzbudenja.
"Nadam se samo da se nije nije predomislila, ha-ha. Mislim da je i njena porodica saznala iz medija. Kada sam poceo da se zabavljam sa Mirelom, odmah sam joj rekao koliko mi Zvezda znaci i zato sam i odlucio da je zaprosim pred mojom bracom. Ovaj plan se spremao desetak dana, a u marketingu Zvezde su mi predložili da se prosdiba desi na utakmici sa Ulmom, jer je hala bila puna, a i slavio se Kup Radivoja Koraca", prepricava svoj plan Radomir.
Ovi mladi ljudi se zabavljaju oko godinu dana, a i Mirelin otac je zvezdaš, pa Radomir racuna da ce lako prihvatiti zeta.
"Mislim da cemo živeti u Vukovaru, jer tamo imam veliko imanje koje mora da se obraduje. To ne mogu da ostavim, a i otac mi je bolestan", dodao je Radomir na kraju.



0 comments:

Постави коментар

adf 300x250

Архива чланака

facebook like

Socijalni STANOVI U NISU NIJE CENA OD 350 EURA POGLEDAJTE

Postovani mozda je za vas like stranice mala stvar, ali nama puno znaci HVALA!!!!

facbook like

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes |