петак, 29. август 2014.

KAĆA LJUTA NA KOLEGE: Nisu me posle operacije pozvali da pitaju kako sam!

Pevacica Katarina Grujic oporavlja se posle operacije glasnih žica i naredni mesec dana nece biti u stanju da radi i peva kako bi se u potpunosti oporavila.


Još joj se nije u potpunosti vratio glas i porucuje da su je neke kolege razocarale.


"Hvala vam svima koji ste mi pružali podršku i bili uz mene sve ovo vreme tokom oparavka nakon operacije glasnih žica! I dalje mi glas ne zvuci kako treba i dalje se nisam oporavila u potpunosti, ali izdržacu sve, narocito uz vašu podršku. Moram da priznam da su me neke kolege razocarale jer me nisu ni pozvale da me pitaju kako mi je nakon svega, ali neka... Kada se sve završi i kada mi se ponovo vrati moj glas u potpunosti, nastavljamo sa novim muzickim iznenadenjima, za koja se nadam da ce vam se dopasti. Ljubi vas vaša Katarina!", napisala je Grujiceva na društvenoj mreži Fejsbuk.

0 comments:

Постави коментар

adf 300x250

Архива чланака

facebook like

Socijalni STANOVI U NISU NIJE CENA OD 350 EURA POGLEDAJTE

Postovani mozda je za vas like stranice mala stvar, ali nama puno znaci HVALA!!!!

facbook like

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes |