петак, 29. август 2014.

Boris Milivojević za Kurir: Dosta sam glumio budalu, hoću da igram Hamleta!

Glasovima publike Boris Milivojevic izabran je za glumca veceri na Festivalu glumackih ostvarenja u Nišu za ulogu u filmu Darka Lungulova „Spomenik Majklu Džeksonu“.


Da li ocekujete da ceš dobiti i zvanicno priznanje?
- Ne, ova prica je suviše jaka i nijedan glumac se ne istice posebno. Ne mislim da sam ovog puta zaslužio nagradu. Kad sam je zaslužio, tad sam je i dobio, i to baš u Nišu.


Kakva je tvoja uloga u „Spomeniku Majklu Džeksonu“?
- Imao sam sedam-osam uloga koje su se zvale „debil“, „degen“, „budala“, pa sam zahvalan Darku Lungulovu što me je uzeo za neku ozbiljniju rolu.


Šta bi  voleo da glumiš?
- Recimo Šekspira i tragedije. Možda Hamleta ili kralja Lira. Verujem da bih osvojio priznanje publike za to jer bi gledaoci shvatili da moj opus nisu samo degeni. Želeo bih da se oprobam i u ulozi nekog „gada“, i to iz istog razloga.


Koju ulogu smatraš najboljom u dosadašnjoj karijeri?
- Najbolje sam se osecao kad sam glumio Boleta u serijalu „Crni Gruja“. Taj lik ispao je mnogo zanimljiv baš zato što sam se osecao kao bubreg u loju dok sam ga igrao.


Ušao si i u voditeljske vode.
- Prema nekim statistikama, bio sam najomiljeniji „narodni“ glumac dve godine zaredom, ali nisam imao posla. Onda sam rekao jednom drugu: „Ako cuješ nešto, zovi me.“ On mi je kazao za „TLZP“. Mislio sam da cu biti u žiriju, ali mi je on ukazao na to da treba da se takmicim. Odbio sam, ali mi je rekao: „Cekaj da vidiš koliko nude, predomisliceš se“. Takve stvari mi omogucavaju da se bavim muzikom, ocekujem da ce da se pojavi moj spot. Verovatno ne bih radio reklame i kvizove, ali su glumci i na to prinudeni.
 Sjajan tandem... Sergej Trifunovic i Boris Milivojevic

Planovi
MOŽDA CU PONOVO BITI
BOLE, A SERGEJ GRUJA


Milivojevic stidljivo otkriva da postoji ideja o snimanju nastavka serijala „Crni Gruja“.
- Nešto hocemo da probamo ponovo s Crnim Grujom, i to sa Sergejom jer se pokazalo da je on neponovljiv u toj ulozi. Medutim, sve je to dosta komplikovano, nisam siguran dokle cemo stici s tim projektom.

0 comments:

Постави коментар

adf 300x250

Архива чланака

facebook like

Socijalni STANOVI U NISU NIJE CENA OD 350 EURA POGLEDAJTE

Postovani mozda je za vas like stranice mala stvar, ali nama puno znaci HVALA!!!!

facbook like

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes |