четвртак, 28. август 2014.

Italijanska mina u potoku

 Minobacacku minu zaostalu iz Drugog svetskog rata pronašao je prilikom cišcenja Simica potoka Zoran Kondic iz Banje Koviljace. O tome je obavestio policiju, a strucnjaci su minu uklonili iz potoka i ona je odneta na uništenje.


- Cistio sam korito Simica potoka pored moje kuce. U potoku je posle avgustovske poplave ostalo mnogo nanosa. Zamahnuo sam krampom i udario u neko gvožde. Video sam da je to mina duga tridesetak centimetara i odmah pozvao policiju. Došli su i sklonili je iza moje kuce, obezbedili je i sacekali strucnjake da je odnesu na uništenje. Ne znam da li je bujica donela sa Guceva još nešto - kaže Kondic.



U Odeljenju za vanredne situacije kažu da je pronadena italijanska minobacacka mina, kalibra 60 milimetara. Zaostala je iz Drugog svetskog rata i naoružana upaljacem. Izvadenu minu obezbedivala je policija, a tim za neeksplodirana ubojna sredstva Sektora za vanredne situacije uništio je to ubojno sredstvo.


Uništavanje je obavljeno kod mesta Bela Reka nadomak Šapca. Tamo je kod starog mlina pronadeno skladište artiljerijskih projektila iz Drugog svetskog rata i vec izvadeno 18 komada. Specijalizovana ekipa zajedno sa granatama uništice i minu iz Koviljace.

0 comments:

Постави коментар

adf 300x250

Архива чланака

facebook like

Socijalni STANOVI U NISU NIJE CENA OD 350 EURA POGLEDAJTE

Postovani mozda je za vas like stranice mala stvar, ali nama puno znaci HVALA!!!!

facbook like

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes |