четвртак, 4. април 2013.

"Mlad sam za ženidbu"

Pop pevač Saša Kovačević prepričava detalje odmora koji je u Dominikanskoj Republici proveo u društvu svoje devojke Jovane Jocić (19) ističući kako njih dvoje uživaju u skladnoj vezi ne opterećujući se planovima za budućnost. Uživao sa devojkom u Dominikani: Saša Kovačević
"Odabrao sam romantični ambijent jer sam u proteklom periodu mnogo radio i zaista mi je bilo potrebno da napunim baterije. Po ceo dan smo se izležavali na plaži, odmarali i uživali", kaže Saša za magazin Story.
Odlazak u Dominikanu popularni pevač nije iskoristio da bi zaprosio svoju dragu.
"Nisam se verio, oženio i još ne planiram ništa na tom planu. Smatram da sam još mlad pa mogu i bez toga da se adekvatno posvetim svojoj izabranici", ističe popularni pevač kojem je izuzetno prijalo vreme koje je proveo sa devojkom, bratom i njegovom partnerkom.
Kovačević se sada okreće karijere. U pripremi je novi spot.
"Po povratku sa Kariba sačekao me je izmontiran spot na kojem sam izvršio minimalne korekcije zajedno sa Vedadom Jašarevićem, zaduženim za njegovu produkciju. Reč je o numeri italo-pop zvuka koja će sigurno naći put do srca publike. Pesma je pomalo drugačija od svega što sam do sada pružio poklonicima svoje muzike, ali ima i moj prepoznatljiv pečat", završava muzičar kojem ljubav daje veliki podstrek i za dalji napredak u karijeri.


0 comments:

Постави коментар

adf 300x250

Архива чланака

facebook like

Socijalni STANOVI U NISU NIJE CENA OD 350 EURA POGLEDAJTE

Postovani mozda je za vas like stranice mala stvar, ali nama puno znaci HVALA!!!!

facbook like

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes |