среда, 3. април 2013.

Josipović: Ćirilica se mora poštovati!

 Hrvatski predsednik Ivo Josipović tvrdi da se Zakon o pravima nacionalnih manjina u Hrvatskoj mora poštovati. Neki su iskrivljavali moje izjave! O ćirilici sam u više navrata bio vrlo jasan - ustavni zakon o pravima nacionalnih manjina mora se poštovati: Josipović
- Iako su neki iskrivljavali moje izjave, o ćirilici sam u više navrata bio vrlo jasan - ustavni zakon o pravima nacionalnih manjina mora se poštovati, naglasio je Josipović za zagrebački Jutarnji list govoreći o protivljenju uvođenju dvojezičnosti u Vukovaru, gde, prema poslednjem popisu, Srbi čine trećinu stanovništva.
Kada su u pitanju spekulacije da postoje problemi u odnosima hrvatskog predsednika sa Vladom Zorana Milanovića, Josipović je rekao da "ima slučajeva" u kojima je o određenim pitanjima mislio različito od Vlade ili nekih ministara, ali je dodao da je to normalno.
"Kakvi bismo bili političari i ljudi kad bismo o svemu mislili jednako? Ali, Vladu i premijera podržavam, posebno u reformama i želim im puno uspeha. Uvek sam isticao - uspjeh Vlade je i moj uspeh", rekao je Josipović

0 comments:

Постави коментар

adf 300x250

Архива чланака

facebook like

Socijalni STANOVI U NISU NIJE CENA OD 350 EURA POGLEDAJTE

Postovani mozda je za vas like stranice mala stvar, ali nama puno znaci HVALA!!!!

facbook like

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes |